Serwis

Serwis

Zależy nam na tym, aby każdy system, który wdrażamy u klienta, działał niezawodnie i spełniał w pełni swoje funkcje. Nasz sukces mierzymy sukcesami naszych klientów. Dlatego jesteśmy do ich dyspozycji w razie jakichkolwiek błędów i problemów. Fachowy serwis to przede wszystkim dobrze zorganizowany zespół IT, który swoją wiedzą i doświadczeniem będzie w stanie zniwelować nawet największy kłopot z oprogramowaniem. 
 

Opieka serwisowa, którą oferujemy, obejmuje zarówno bieżącą pomoc z pojedynczym problemem, a także interwencje przy większych awariach. Jesteśmy także gotowi wesprzeć naszych klientów przy wprowadzaniu wszelkiego rodzaju usprawnień i aktualizacji. 

Nasz zakres serwisu oprogramowania jest bardzo rozbudowany. Oferujemy szeroki wachlarz działań.

 
 

Zakres opieki serwisowej

Serwis oprogramowania

pomoc serwisowa

Aktualizowanie
i konfigurowanie systemów

wsparcie przez telefon

Help-desk

pomoc zdalna

Wymiana sprzętu

wymiana sprzętu
aktualizacja systemu

Usługi w formie doraźnej pomocy

systemy informatyczne

Rozliczenie serwisowe

W naszej ofercie mamy także zdalną pomoc dla firm. Łączymy się z komputerem klienta poprzez specjalny program o nazwie TeamViewer. Dzięki niemu problem zostaje rozwiązany na bieżąco. Stawkę ustalamy z klientem indywidualnie w momencie zawierania umowy ryczałtowej. Stawka za serwis naliczana jest od 15 minut.