enova365 handel i magazyn to kompleksowe rozwiązanie w postaci systemu ERP, który upraszcza obsługę magazynu i zamówień.
enova handel i magazyn łatwe planowanie zamówień od dostawców oraz elastyczne dopasowanie programu magazynowego do panującego w firmie modelu biznesowego. Moduł handlowo-magazynowy to możliwość integracji z systemami zewnętrznymi, które umożliwiają śledzenie realizacji zamówień, monitoring i planowanie produkcji.
Jest to rozwiązanie, które ułatwia codzienną pracę pracowników magazynowych, handlowców i kierowników. Pozwala on pracownikom magazynu na dostęp do bieżących danych, dzięki czemu kompletuje zamówienia, przygotowuje wydania z magazynu oraz tworzy dokumenty w kartotekach klientów. Dzięki aplikacji enova365 przedstawiciel handlowy już na spotkaniu z klientem może skompletować zamówienie według preferencji klienta. Natomiast kierownikowi system ERP enova365 handel i magazyn daje możliwość analiz, dostęp do raportów, a dzięki temu ułatwia podejmowanie decyzji.
enova handel ułatwia pracę działów handlowych w różnorodnych przedsiębiorstwach. Pozwala zarządzać cenami i towarami oraz w jednym miejscu, a także informacjami o urzędach, kontrahentach czy bankach. Ponadto został zintegrowany z księgową ewidencją dokumentów i rejestrem VAT oraz Ewidencją Środków Pieniężnych.